woensdag 14 november 2007

Afzien

Het kostte de taxi bijna 2 uur om van Gare du Nord naar het hotel te rijden.
(Rot fransen, met hun stakingen)

Na het inchecken kon ik dan eindelijk m'n kamer op. Daar bleek de verlichting niet te werken. Fijn, heb ik weer, een hotelkamer waar de verlichting niet werkt. Zeker 7 lampen en niets wat ... oh wacht, de lamp op het bureau werkt wel.

Toen ontdekte ik wat de functie was van dat kastje aan de muur, net naast de deur. Daar zit een gleufje in, dat verlicht is en als je daar je toegangskaart insteekt, dan werken wel alle lampen.


Met de verlichting aan en mezelf aan het bureau te hebben geinstalleerd, zag ik dit:


Je snapt, dit is echt hardcore survival.

Ik bedoel, een bed wat maar twee meter lang is? Dat kun je toch geen 'King' noemen? Ze kunnen er wel 5 kussen op leggen, maar met mijn 1.96 is een bed van 2 meter toch echt aan de korte kant. Okay, het bed is breed, dus ik kan diagonaal slapen, maar dat hoort natuurlijk niet. :-)

Oja, ik heb de Sacré Coeur en de Eiffeltoren gezien. Althans, de bovenkant er van, in de verte. Maar dat telt toch ook?

Geen opmerkingen: