dinsdag 18 september 2007

Nog een ontwerp

Toch nog verder aan het tekenen, want het is nog niet helemaal naar m'n zin. Al die hokjes leken net verschillende afdelingen/loketten.


Dat is al een stuk beter, alleen moet ik dan nog bedenken hoe ik de leidingen op een goede manier weg kan werken. En waar ik m'n tijdelijke douche zet, want die staat nu op de plaats waar de nieuwe douche moet komen.

Het muurtje met daaraan de wastafel overweeg ik niet helemaal door te trekken tot aan het plafond en de wand van de douche naar het halletje op te trekken uit glazen bouwstenen (niet de heldere variant).

Keuze, keuzes.

Eens kijken hoelang dit ontwerp bestand is tegen mijn kritische blik.

6 opmerkingen:

Niek zei

Waar zijn de ergomannetjes?

Matthijs zei

Die hadden een vrije middag.

Anoniem zei

dit ontwerp is luchtiger zeker als de wanden met glasblokken opgetrokken worden en het tussenmuurtje niet tot aan het plafond doorloopt. Heb je wel genoeg ruimte tussen de douchebak en de wastafel om je af te drogen?
Meermin

Ninia zei

Oh dit ontwerp vind ik veel leuker. Wel een groot verschil. Andere ingang ook en je hebt meer ruimte nodig. Leuk hè ontwerpen. Misschien nog wel leuker dan bouwen ;)
Ja, en ik mis ook de ergomannetjes. Vrije middag? Tsk!

Matthijs zei

Afdrogen kan natuurlijk gewoon in de douchehoek zelf, want die is ruim zat (90x120). Voorlopig heb ik nog geen al te grote bezwaren weten te ontdekken, dus dit ontwerp maakt grote kans de eindstreep te halen.

Ik zal nog wel even een nieuwe versie maken, met ergomannetjes. ;-)

Anoniem zei

Deze variant is wel kleiner, misschien wordt hij nog leuker met de ergomannetjes?
Voorlopig ga ik nog voor de eerste M