zondag 8 juli 2007

Project 'Minder Matthijs'

Op 8 april is project 'Minder Matthijs' van start gegaan. Het doel is om in een jaar tijd op een BMI (Body Mass Index) van 25 uit te komen. Met een lengte van 1 meter 96 betekend dit dat ik volgend jaar, op 7 april, maximaal 96 kilo mag wegen.

Op 8 april begon ik met een gewicht van 121.8. Dat was al een stuk minder dan de 127 die ik nog in oktober woog, maar nog steeds gruwelijk veel.


De eerste 3 maanden van het project zitten er op er is bijna 13 kilo minder Matthijs.

De eerste projectmijlpaal is het doorbreken van de 100 kilo grens. Ik heb mezelf tot uiterlijk 1 december de tijd gegeven om die mijlpaal te bereiken. Met nog maar 9 kilo en bijna 5 maanden te gaan lijkt dat een eenvoudige opgave, zeker gezien de afgelopen 3 maand. Maar het is maar de vraag of het zo makkelijk blijft gaan.

5 opmerkingen:

Niek zei

Hihihi, een grafiekjesgek! O, wat herkenbaar, dat zou ik nou gedaan kunnen hebben. Geweldig!
En wat mooi om te zien hoe het steeds verder naar beneden gaat. Ontzettend goed. Houd vol!
En eh niet zo'n enge uitgemergelde Matthijs worden want dan gaan we een actie beginnen met Wij Willen Meer Matthijs.

Anoniem zei

Ik vind het heel goed van je, je red het vast om de resterende kilo's kwijt te raken.
M.

Dennis zei

uit ervaring weet ik dat het vooral die laatste kilo's erg moeilijk tot onmogelijk (kuch kuch) is ..

en ut gaat traag ... ik zit momenteel weer aan de shakes. ;-)

Anoniem zei

Ben trots op je, je kunt het al goed zien!

Anoniem zei

RESPECT!
- Florian