zondag 11 februari 2007

Valentijnsdag in gevaar

De Consumentenbond schrijft:
Valentijnsdag is hét moment om via internet anonieme liefdesbetuigingen te versturen.
Ha, leuk, het is weer tijd voor de Valentijsmailtjes.

Maar vervolgens schrijft diezelfde Consumentenbond dat je beter geen mailtjes van anonieme afzenders kunt openen.
Wat?!?!?
Zijn ze bang voor dat mensen de spanning niet aankunnen? Is de volksgezondheid in gevaar door een verhoogd risico op gebroken harten? Mag je uit milieuoverwegingen geen nieuwe relaties beginnen als de oude nog niet helemaal op is? Wat?
Nee, niets van dat alles. Het gaat over computerveiligheid. <Gaap>

Voor alle zekerheid daarom een oproep:

Aan alle leuke vrouwen van Nederland,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent van het bericht van de Consumentenbond. Maar wees niet bang, ik zal jouw anonieme Valentijnsmailtje gewoon lezen. Geen Consumentenbond die tussen ons beide komt. Want laten we wel wezen, de Consumentenbond kan best nuttig zijn, maar van liefde en romantiek hebben ze geen snars begrepen.
A.s. woensdag hoop ik dan ook gewoon jouw mailtje te mogen ontvangen.

P.S. Mailtje van leuke vrouwen die buiten Nederland verblijven zijn ook welkom






3 opmerkingen:

Anoniem zei

je bent nu natuurlijk ontzettend druk met de valentijnmail(:-) M

Dennis zei

en?
nog leuke kaartjes gehad?
met die geweldige webcam moet ut toch lukken nu ;-)

Matthijs zei

Tja, je zou het denken, dat, nu de hele wereld mij live kan zien op de webcam, de valentijnsmailtjes massaal binnen stromen. Maar dat was dus niet het geval. Een vreemde zaak. Dit moet tot op de bodem uitgezocht worden.