vrijdag 2 februari 2007

Nieuwe webcam

Dankzij Dennis heb ik nu thuis een IP webcam staan!

Geen gezeur meer met een computer die dag en nacht aan moet blijven staan, want het is een webcam die direct aan het netwerk hangt. Via een kabeltje, of wireless.

Voor wie nieuwsgierig is geworden: Je kunt meekijken op www.tijdelijk.net/cam/ en met wat geluk zie je af en toe mijn handen op het toetsenbord.

En mocht je na het zien van de beelden denken 'Zo'n camera wil ik ook!', is dit de camera die je zoekt.

3 opmerkingen:

Niek zei

Een webcam? Maar dat is toch 20ste eeuws!
Ooooh een webcam waar je geen pc voor nodig hebt. Ja, dat kan dan weer wel.
Gaan we ook nog andere dingen te zien krijgen dan je toetsenbord?

Matthijs zei

Natuurlijk komen er ook nog andere dingen voor de lens dan mijn toetsenbord. Maar daarover een andere keer meer. :-)

Dennis zei

ja ik zag z'n vingers !!
23.42 ..