vrijdag 1 december 2006

Vakantie: Dag 3

Ik wil in mijn badkamer een cylindervorminge inloopdouche maken, met een diameter van 120 centimeter. Dat is heel wat ruimer dan zo'n standaard 90x90 douchebak die bij de bouwmarkt in het schap ligt. Om zoveel ruimte te krijgen moet wel wat moeite gedaan worden, want alles zal zelf gemaakt moeten worden. Nu heb ik al genoeg rechte muren gemaakt, maar een ronde muur, dat is toch een heel ander verhaal. Helemaal als deze ook nog eens in een natte ruimte komt en er dus extra rekening gehouden moet worden met vochtbestendigheid. Na flink wat gegoogle ben ik er wel uit hoe ik het wil aanpakken. Maar als je toch aan het googlen bent, dan ook gelijk maar wat andere dingen uitzoeken. Zoals bijvoorbeeld het verbeteren van de ventilatie in de badkamer, middels een buisventilator en een nieuw te plaatsen dakdoorvoer.
Verder ben ik vandaag nog wat bezig geweest met opruimen en heb ik genoeg eten en drinken in huis gehaald om het weekend door te komen.

Voor mensen die zich niet kunnen voorstellen hoe een cylindervormige inloopdouche er uit ziet is er hier een voorbeeld. Die rode kleur komt er bij mij zeker niet in, maar die vloer is wel erg leuk.

1 opmerking:

Niek zei

Dat is mooi zo'n cylindervormige inloopdouche. Alleen die vloer op dat plaatje, dat is toch niet serieus?