woensdag 20 december 2006

Vakantie: Dag 22

Vandaag toch nog iets gevonden om te slopen. Ik wil de balken van het schuine dak wegwerken in een gladde wand. En omdat ik het vermoeden had dat de isolatie van het dakbeschot toch niet helemaal in orde zou zijn, heb ik het er allemaal uitgesloopt. En mijn vermoeden bleek juist te zijn. Een nieuw framewerk in elkaar gezet, isolatie er nu goed achter en gipsplaten er tegenaan. Door de gipsplaten er onder een andere hoek tegen het raam te zetten ziet het er meteen heel anders uit en zou de lichtinval ook groter moeten worden. De tijdens en na foto's heb ik vandaag al eerder geplaatst. En dit was de 'voor' foto. Met al dat geklus is het dan ongemerkt al bijna half negen 's avonds. Moe maar voldaan zit ik om negen uur m'n avondeten naar binnen te schuiven.
Morgen heb ik een rustdag qua klussen, want echt rust zal ik mezelf niet gunnen. Een dag lang inkopen doen en niet alleen voor de badkamer.

3 opmerkingen:

Niek zei

Ha, nu snap ik het pas.

ps dank voor het verwijderen van de type- en speltest.

Anoniem zei

Ben je al afgevallen? :)

Anoniem zei

Hey dit is helemaal niet de website van plamola anderson...!