dinsdag 12 december 2006

Vakantie: Dag 14

De muur tussen badkamer en slaapkamer is nu verleden tijd. Er is nu volop werkruimte om de nieuwe muur neer te zetten. Al dat sloopwerk is heerlijk ontspannend. Lekker met je handen bezig zijn en met veel wrikken en breken de muur uit elkaar trekken. Er is nu nog voor hooguit een dag aan sloopwerk te doen, dus binnenkort moet ik toch echt wat gaan bouwen.

Vanmiddag ben ik bij de tegelhandel geweest. Eerst heb ik wel anderhalf uur rondgekeken en dan heb ik nog lang niet elke tegel gezien die ze daar hebben. Vervolgens met behulp van een verkoper de definitieve keus gemaakt en de bestelling geplaatst. Op de wanden van de douchecirkel komt onderstaande mozaiektegel, van 2 bij 2 centimer.
mozaiektegel

Op de vloer van de douchecirkel komt een marmermozaiek, die bestaat uit blokjes van 1 bij 1 centimer wit en grijs marmer. Op de vloer van de rest van de badkamer en ook op de wanden achter de wastafel en het toilet komt een grijze tegel van 40 bij 40 centimeter.
Levertijd van de tegels: ongeveer 3 weken.

Jammer, maar dat is dus zeer waarschijnlijk volgend jaar pas. Geen ramp, want ik moet voor die tijd nog zoveel voorbereidende werkzaamheden doen, dat het toch zeer de vraag was of ik dit jaar nog aan tegelen toe kwam.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

3 weken levertijd?
Daar teken ik voor.....
Ik wacht al 9 negen weken op mijn eetkamer stoelen.....

Niek zei

Ik vond het al erg ambiteus dat je alles even in een maandje geregeld wilde hebben waarbij je alles ook nog aan moest schaffen. Maar zo te zien vermaak je je kostelijk dus zit het wel goed.