maandag 11 december 2006

Vakantie: Dag 13

Afgelopen zaterdag en zondag waren qua verbouwing niet echt spannend en daarom heb ik er hier ook niets over geschreven. Vanochtend kreeg ik een telefoontje van de kranenboer. De door mij bestelde wastafelkraan is niet meer in produktie en de fabrikant heeft ook geen voorraad meer. Dus moet ik een andere kraan uitzoeken. Jammer, want dan past 'ie niet bij de kranen die ik in de douche ga gebruiken. Maar er zijn ergere dingen.

Vandaag heb ik de helft van alle tegels uit de badkamer gesloopt. De meest lastigste, nl. de tegels die op gipsplaten zijn gelijmd. Die beitel je er niet zo maar van af, maar moeten met gipsplaat en al van de muur gebroken worden. Naast een boel stof geeft dat ook een hele boel puin. Een groot deel heb ik vanmiddag direct maar naar het milieuplein gebracht, want ook een bijkeuken is een keer vol, als je er maar puin in blijft stapelen.

Morgenochtend verder met slopen. Niet de tegels, maar de wand tussen slaapkamer en badkamer gaat er uit, samen met een deel van het slaapkamerplafond. De wand tussen slaapkamer en badkamer moet een eind de badkamer in geschoven worden en in het deel van de slaapkamer waar een verlaagde plafond in zit, moet de inbouwkast komen voor m'n kleding. En die kast wil ik natuurlijk zo hoog mogelijk maken, zodat er lekker veel zooi in kan. Dus weg met het verlaagde plafond.
Morgenmiddag ga ik dan maar eens tegels uitzoeken en geld halen voor de postbode, die woensdag geld wil zien voor de doos met kranen en dan morgenavond maar eens een lading hout halen, om nieuw muren en wanden van te bouwen.

1 opmerking:

Anoniem zei

ga je ook nog eens vakantie vieren of blijf je als een gek te keer gaan..

Een bezorgde collega